План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу,
на 2022 – 2023 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Категорія учасників |
Дата проведення |
Відповідальні |
1 |
Оформлення матеріалів та правил у ситуації булінгу у вигляді наочного стенду. |
педагогічний колектив |
вересень |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., педагог-орг. |
2 |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційної скринки для повідомлень про випадки булінгу. |
педагогічний колектив |
вересень |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., практичний психолог Федора Н.В. |
3 |
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу і розміщення нормативних документів на сайті навчального закладу. |
педагогічний колектив |
вересень |
Відповідальний за обслуговування сайту |
4 |
Засідання методичного об’єднання класоводів, класних керівників з теми «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу». |
1-11-й класи |
жовтень, березень. |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., практичний психолог Федора Н.В. |
5 |
Конкурс учнівських творів на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». |
5-11 кл. |
березень |
Учителі української мови та літератури |
6 |
Година спілкування за участю поліції на тему: «Школа і поліція» «Протидія булінгу в дитячому середовищі» |
5-11кл. |
ІІ семестр |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., класні керівники 5 – 11-х класів |
7 |
Проведення уроків відвертого спілкування. «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»; «Допоможи собі, рятуючи інших»; «Стережись! Бо, що посієш то й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». |
1-4 кл.
5-7кл. 8-11 кл.
|
листопад, квітень |
класні керівники |
8 |
Заняття «Булінг в школі. Як його розпізнати?» |
5-8 кл. |
квітень |
Практичний психолог Федора Н.В. |
9 |
Бесіди «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». «Толерантність – крок до свободи». |
1-11 кл. |
протягом року |
класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог. |
10 |
Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». «Протидія булінгу в дитячому середовищі». |
5-11 кл. |
лютий- квітень |
Класні керівники практичний психолог, соціальний педагог. |
11 |
Оприлюднення матеріалів «Про створення безпечного освітнього середовища та протидії проявам боулінгу» на сайті навчального закладу
|
педагогічний колектив |
постійно |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., Відповідальний за обслуговування сайту |
12 |
Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування (анонімне) учнів та вчителів. |
педагогічний колектив |
ІІ семестр |
Соціальний педагог |
13 |
Педагогічний всеобуч батьків «Сімейне насилля.» «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою». |
батьківська громадськість |
жовтень, березень |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., соц.-псих. служба |
14 |
Міжнародний день щастя Естафета щастя «Щастя - це Я!» |
1-11 |
квітень |
Педагог-орг. |
15 |
Перегляд тематичних кінофільмів з подальшим обговоренням і розробкою пам'ятки по протидії булінгу. |
5-8 кл. |
І семестр |
Класні керівники |
16 |
Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки та комфортності |
адміністрація закладу, колектив |
2 рази на рік |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., |
17 |
Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу |
|
травень червень |
Заступник директора з ВР Мошура Г. В., |